Favoritbloggar ♥

Fick en fråga om jag kunde lägga upp ett inlägg om mina favoritbloggar, och visst kan jag göra det!
 
 
KENZA ZOUITEN
Jag tror de flesta vet vem hon är. Hon driver en av Sveriges största modebloggar och hon är enligt mig en av Sveriges snyggaste kvinnor. Hennes blogg är jättebra och hennes bilder är likaså. Bra uppdatering och bra kvalité på bilderna. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.
 
KISSIE
Kissie, som egentligen heter Alexandra Nilsson, driver en av sveriges största bloggar. Hon skriver om sin vardag, mode och hennes spännande liv. Även hon har mycket bilder med bra kvalité, och uppdaterar väldigt ofta. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.
 
ERICA MOHN KVAM
Denna tjejen bor i Norge och hennes blogg är också väldigt stor. Hon är så otroligt fin och hon har sååå fint hår! Eftersom hon skriver på norska så förstår jag inte riktigt allting hon skriver, men den handlar mycket om hennes vardag, mode & skönhet. Hon tipsar mycket om olika produkter och lägger upp många bilder. Intressant, fin och bra blogg! Klicka HÄR för att komma till bloggen.
 
EMMA SÖDERSTRÖM
En 15 årig tjej från Göteborg som har en jättebra blogg. Hon bloggar om mode, sin vardag och lite sånt. Intressant och bra blogg med mycket bilder och snygg design. Klicka HÄR för att komma till bloggen.
 
CHLOÉ SCHUTERMAN
Denna tjejen lever ett drömliv mer eller mindre. Hon har ett stort intresse för mode och det visar hon på sin blogg. Tror denna bloggen kommer bli väldigt stor (även om den redan är stor..) Jättebra och intressant, klicka HÄR för att komma till hennes blogg.
 
Det var nog alla! Jag läser också massa andra bloggar, mina vänners bloggar t.ex, men dessa är mina favoriter. Tycker ni ska kolla in dom om ni inte redan har gjort det, ni lär inte ångra er. ♥

  0 kommentarer på "Favoritbloggar ♥"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria