Back on track

Hejsan! Var ett tag sedan jag skrev här på bloggen, var inte ens tänkt att jag skulle göra det, utan bara lägga upp bilder, men känner för att börja skriva i inläggen också! Har ju sommarlov nu, hur skönt som helst! Hittils har jag inte gjort mycket mer än att sova bort  hela dagarna och kollat på Grey´s Anatomy. Men har faktiskt varit social och umgåtts en del med mina vänner, men vet inte riktigt vad det har blivit av mig.. känner bara för att ligga i sängen hela dagarna. Men ska ändra på det! Imorgon ska jag ta bussen in till stan och träffa Maja, som jag har saknat den tjejen! Nu måste jag nog dra mig till sängs ifall jag ska orka upp imorgon, godnatt!
 
 
 

  0 kommentarer på "Back on track"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria