Shopping i Karlskrona

Jag har alltså då bestämt mig för att börja blogga igen efter ett litet uppehåll. Jag trivs verkligen inte med designen, och jag hittar verkligen ingen bättre än denna. Ni får stå ut med denna ett tag, tills jag hittar en som kan hjälpa mig med en ny design. 
 
Idag har jag och mamma varit i karlskrona och haft det riktigt mysigt. Massa shopping och supergod mat, slutade också med att både hon och jag skaffade oss en iPhone + en till min bror. Dock så kommer inte min förrän nästa vecka, så jag får ha min gamla mobil några dagar till. Har långhelg nu, hur skönt som helst. Har inget planerat, men ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. 
 

  0 kommentarer på "Shopping i Karlskrona"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria