Inte riktigt min dag idag

åååh, fredag!! ♥ Har varit helt slut idag och thank god it's friday idag säger jag bara. Har bara gått i skolan tre dagar denna veckan, men ändå. Fastän det är fredag så har det verkligen inte varit en bra dag:
Det var omöjligt för mig att stiga upp idag, (inte för att det inte brukar vara det, menmen) jag åt ingen frukost så jag fick gå hungrig i 4 timmar, jag gjorde fel cirka hela tiden på textilslöjden och fick börja om tusen gånger, läxförhöret gick inte bra på tyskan, och lunchen var inte god. Sedan kommer vi till SO-lektionen där det blev lite bråk som sabbade mitt humör totalt. Jag har varit så sur hela resten av dagen och det är ingen mening att jag ens skriver vad som hände eller vad det handlade om. 
Det positiva med denna dagen har varit tacosen och godiset som jag har tröstätit ikväll. 
 
Jag gick in på facebook för några minuter sedan och hittade en hemsk video. Nu menar jag verkligen hemsk. Den videon gjorde mig ledsen, förbannad och illamående. Jag kan inte förstå människor och världen som vi lever i idag, seriöst. Jag klarade knappt av att se hela videon, började må så illa av det. Om ni vill se videon går ni in HÄR. Ni som är känsliga bör ej se den.
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon åker jag en runda till Kristianstad, godnatt och sov gott. ♥
 
 


  0 kommentarer på "Inte riktigt min dag idag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria