behövde skriva av mig

Är så himla trött på allt och alla ikväll. Orkar inte med människor som sviker mig gång efter gång och glömmer bort mig, eller som inte bryr sig om mig. Vill bara komma härifrån och glömma allting, börja om på nytt liksom. Men det kan jag ju inte.
Nu har snart hela sommarlovet gått, och jag har i stort sett inte gjort någonting. Men jag har verkligen njutit av ledigheten och ensamheten, har varit så skönt. Det är ju bara två veckor kvar av lovet, sedan är jag back in school. Usch, bara tanken gör mig deprimerad.
Men, jag börjar ju i 9an nu, alltså sista året i grundskolan, sedan kan jag åka och studera vart jag vill. Hoppas bara att detta året går lika fort som de två andra åren, fast samtidigt vill jag inte sluta. Har blivit en jättebra sammanhållning i klassen och trivs faktiskt nu.
Men nu snurrar alla möjliga tankar runt i huvudet, så jag ska sluta sitta här och skriva. Måste bara säga thank god för att One direction och The o.c finns, vad hade jag gjort utan det? Ska sätta på ett avsnitt nu, tröstäta lite godis och redbull och försöka glömma bort alla bekymmer, för en stund åtminstone. Förlåt för ett deppinlägg, ville bara skriva av mig. 
 
 
 
 
 

  1 kommentarer på "behövde skriva av mig"

Postet av: Alma
❤❤
2013-08-10, 19:23:36
URL: http://livetsomalma.blogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria