Taggad

Har varit en sådär dag idag. Fick sprängande huvudvärk vid lunch och den har ännu inte gått över. Trots huvudvärken så gick jag ut för en liten powerwalk runt sjön efter jag hade ätit middag. Har kollat på MTV VMA hela kvällen och kom nyss ut från duschen. Imorgon ska jag se This Is Us och jag är sååå taggad!! Ska kolla på den tillsammans med Maja och Hanna, vi ska självklart sitta längst fram, haha. Nu ska jag smörja in mig med min underbara VS body lotion och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl. Vi hörs, godnatt. ♥
 
 Hade håret uppsatt i skolan idag, kan ni fatta det?! Har aldrig haft det uppsatt i skolan, haha.

  0 kommentarer på "Taggad"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria