I'M BACK

Flyttar tillbaka hit nu! Tyckte inte alls om nattstad, haha... Har alltid haft något emot nattstad och jag försökte ge det en chans, men nej det var inget för mig! Så nu är jag tillbaka här och får se om jag startar om bloggen helt eller om jag bara fortsätter. Känner ändå för en ny design, för den jag haft innan kändes så gammal. Denna designen får duga så länge, ska försöka fixa en bättre så snabbt som möjligt. Har även importerat inläggen från nattstad så nu finns dem här också.
 
Idag är det dan före dopparedan och jag har gjort ännu mera chokladkolor som blev förvånansvärt goda, haha! Kvällen spenderade jag med mamma, pappa och lillebror framför Bingolottos uppesittarkväll och som vanligt vann vi inte någonting, men det var kul och mysigt ändå! 
 
Imorgon är det julafton, bara några minuter kvar. Hur sjukt är inte det? Det känns verkligen inte som det är det och sen att det inte är någon snö ute är en sådan stor besvikelse. Ska lägga mig och sova nu, hoppas ni haft en bra dag och att ni får en härligt julafton. Kram! 
 
 

  0 kommentarer på "I'M BACK"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria