Lördagskväll

Blev inte så mycket av städning idag. Fick en sådan hemsk mensvärk och orkade inte städa, får göra det imorgon istället. Jag och pappa var ute och gick en runda runt klockan sex, gick inom affären och köpte lite gott till ikväll. Jag har nyss sett färdigt på Systrar i jeans, och wow! Hur kan jag inte ha sett den innan?! Den var SÅ sjukt bra! Absolut en ny favorit. Det som är ännu bättre att det finns en tvåa av den, får se om jag tittar på den nu eller om jag gör det imorgon. Blake Lively var ju en av huvudpersonerna i filmen och gud... Hon är helt perfekt, jag skojar inte. Hennes utseende är helt otroligt, hennes hår, hennes leende, hennes kropp och allt annat med henne är helt perfekt. Dessutom är hon en riktigt bra skådespelare! Hon spelade Serena Van Der Woodsen i Gossip Girl och hon var min favorit av alla i den serien. 

Nu ska jag prata klart med Philip och sedan får vi se vad jag hittar på resten av kvällen. 

 

  0 kommentarer på "Lördagskväll"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria