Dag 1: 10 saker om mig själv.

  • Jag har förändrats väldigt mycket under de två senaste åren, både utseendemässigt och som person.
  • Jag håller väldigt många saker för mig själv.
  • Det finns ingen som vet allt om mig. 
  • Jag vill inte sluta högstadiet eller lämna min klass.
  • Jag kan vara väldigt dubbelmoralisk, haha.
  • Jag tänker väldigt mycket. Inte bara på mina egna bekymmer och tankar, utan också på saker som jag oftast inte kan få svar på och som andra tycker är jättekonstigt. 
  • Jag är inte bra på att vara arg, det passar liksom inte mig, haha. Men när jag väl är det, då är jag verkligen arg.
  • Jag är mer hemma än ute med kompisar. 
  • Jag är lång och jag verkligen hatar det. När folk säger "åh, vad lång du är!" blir jag jätteledsen/sur, haha.
  • Jag avskyr människor som är elaka och trycker ner andra, och alla som tror dem är bättre än alla andra och ser sig som den snyggaste personen i hela universum. Usch.

  0 kommentarer på "Dag 1: 10 saker om mig själv."


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria