Dag 3: Hur mitt liv ser ut om 10 år.

Om tio år så är jag 25 år och då bor jag antigen kvar här i Sverige eller så har jag flyttat till New York som är den stora drömmen för mig. Är jag kvar i Sverige så jobbar jag nog som servitris, kock, beteendevetare eller kanske kriminalpsykolog. Jag ska inte ha barn förrän jag har hittat the love of my life och jag vill nog ha barn när jag är över 25 år.
Bor jag i New York om tio år så tror jag nog att jag är en servitris på en restaurang eller ett café, eller så jobbar jag kanske i en butik. Jag vill flytta dit med någon av mina bästa vänner och bo i en mysig lägenhet. Vi ska ha det mysigt inrett och äta kina- och thaimat i sådana söta boxar som man köper med sig hem på vägen hem från jobbet. Vi ska ha joggingrundor i Central Park och på vägen till våra jobb ska vi köpa frappuccinos och kaffe inne på Starbucks. På julen ska vi åka skridskor i Central Park, gå på alla julmarknader och kolla på all julskyltning, alla julgranar, julprydnader och godisstånd. Gå på stan och höra jullåtar spelas och körer som står och sjunger på gatorna. Folk som har klätt ut sig till jultomtar och önskar alla en god jul. Fira thanksgiving och kolla på Macy's Thanksgiving Day Parade. Vara med och se när julgranen vic Rockefeller Center tänds och julshoppa tills vi inte har ett öre kvar.. åh, sitter och drömmer mig bort nu. Helt sjukt hur mycket man kan vilja något så mycket som jag gör när det gäller detta. Detta är verkligen min dröm och det är absolut här jag vill vara om tio år. ♥
 
 


  0 kommentarer på "Dag 3: Hur mitt liv ser ut om 10 år."


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria