My Room

Igår städade jag hela mitt rum. Jag dammsugade, bäddade rent, skurade golvet (pappa gjorde det åt mig hehe), dammtorkade, kastade gamla saker och fixade iordning på hyllorna och skrivbordet. Låter kanske inte jobbigt, men det var det och det tog flera timmar att få allting klart. Vi satte också upp adventsljusstakarna igår, som man egentligen inte ska göra förrän nästa helg, men äsch, tidig julstämning är ju inte fel.
 
Kommer några bilder på hur mitt rum ser ut och lite detailsbilder + två otroligt dåliga panorama bilder. ♥
 
 

  0 kommentarer på "My Room"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria