Onsdag

Idag var det onsdag vilket innebär en lång skoldag med många lektioner. Fick reda på två provresultat som båda gick betydligt bättre än vad jag trodde. Gjorde också min presentation på engelskan som även den gick bättre än väntat. Ikväll har jag och resten av familjen firat mamma som fyller 47 år idag. Grattis världens bästa mamma!! ♥
Har precis lagt mig i sängen och ska kolla på Paradise Hotel innan jag somnar. Vi hörs imorgon!
 
 

  0 kommentarer på "Onsdag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria