Öppet hus

Ikväll har jag varit på öppet hus hos Väggaskolan med Pontus och Alma. Vi gick runt och kollade, fick lite information om programmen osv. Blev lite smått intresserad av vård & omsorg samt samhällsprogrammet. 
Var lite nervös över att gå dit, vet egentligen inte varför. Det var kul och bra, är inte lika rädd över att börja där nu som jag varit innan. Nästan taggad, haha. 
Nu ska jag lägga mig och sova. Imorgon har vi studiedag, jätteskönt. Ska nog hem till Alma, men nu måste jag sova, godnatt. ♥
 
" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 0744552753" 
 
 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Öppet hus"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria