Höstlov

Äntligen är det höstlov! Behöver det såå mycket. Haft massa i skolan nu så det ska bli skönt att få ta en paus från allt. Jag har dock fått en hemsk förkylning och mår inte alls bra.. men jag får hoppas att den går över så jag kan göra det som jag har planerat för lovet.
Imorgon (om jag mår bättre) ska jag och några tjejer hem till Alma för att äta brunch. Efter det åker jag till Asarum och träffar en saknad vän. Nu ska jag sätta på en film och äta mammas goda kanelbullar. Ha det bra. ♥
 
 

  0 kommentarer på "Höstlov"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria