Helgerna går snabbt

Jaha, då var denna helgen med över. Haft en hyffsat bra söndag och lyckats få mycket gjort. Vaknade vid nio med en förkyld lillebror bredvid mig, gick upp en stund senare och åt frukost med mamma och pappa. Kollade på några avsnitt av Grey's Anatomy + plus en film med Johannes. 
Satte mig sedan ute i solen och vi hade grillpremiär för i år. 
Mamma färgade håret på mig och efter det åkte jag och pappa och handlade. Jag köpte några saker jag ska ha imorgon, då vi har nationellt prov i svenska. 
Resten av kvällen har jag pluggat till provet vi har på tisdag, då är det andra världskriget som gäller.
Ska hoppa in i duschen snart och sedan försöka lägga mig så jag är pigg imorgon.




  0 kommentarer på "Helgerna går snabbt"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria