It's friday

Idag är det fredag och jag ska bara vara hemma och inte göra något särskilt. Har precis ätit tacos till lunch och nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Imagine Dragons som har gått på repeat de senaste dagarna. 
Tänkte kolla färdigt på Awkward avsnittet som jag startade igårkväll och sedan ska jag duscha. Måste också fixa naglarna som jag råkade fördärva igår och ikväll kommer jag nog kolla på en film och sedan lägga mig ganska tidigt.
Planerna för imorgon är att klockan 08:36 ta tåget till Malmö och spendera dagen på Emporia tillsammans med fina vänner. Kommer försöka att uppdatera någon gång under dagen. 
 


 

  1 kommentarer på "It's friday"

Postet av: Annika
Gott!
2013-12-27, 15:25:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria