25 dagar

 Eftersom jag knappt vet vad jag ska blogga om så tänkte jag göra en "25 dagar" där jag varje dag skriver om olika saker. Känns lite old school men det struntar jag i nu, haha.
 
1. 10 saker om mig själv.
2. 10 saker jag gillar och ogillar. 
3. Hur mitt liv ser ut om 10 år.
4. 
Hur jag är som person.
5. Mina närmsta/bästa vänner.
6. Min familj.

7. Vad jag använder för smink.
8. This or that?
9. Om jag vann 10 miljoner, vad skulle jag göra då?
10. Vad jag tycker om mobbning.
11. Min favoritmat, favoritdryck och favoritgodis.
12. Hur min drömkille är och ser ut.
13. Ett ställe jag vill resa till.
14. Vad jag vill bli när jag är stor.
15. Varför jag började blogga.
16. Någon person som har snygg stil.
17. Mina favoritfilmer, favoritserier och favoritlåtar.
18. Vad finns i min väska?
19. Bloggar jag läser.
20. Innan jag dör ska jag...
21. Kändisar jag tycker om.
22. Hiss och diss.
23. Saker jag är rädd för.
24. Saker jag stör mig på.
25. Min bakgrundsbild på datorn och på min mobil.

  0 kommentarer på "25 dagar"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria