Dag 2: 10 saker jag gillar och ogillar.

10 saker jag gillar:
  • Att åka bil, särskilt på kvällen. Det gör mig så avslappnad och det är så cozy. 
  • Mat!! Jag ääälskar mat. Äter hela tiden, haha.
  • James Arthurs nya album. 
  • Att fixa naglarna.
  • Jag älskar ljus, särskilt doftljus. Blir så mysigt och fint. 
  • Att inreda och möblera om, jättekul!
  • Att få saker, även om det är småsaker.
  • Att få nya skrivböcker/mappar i skolan. När de är helt oanvända och ser så fina ut, haha.
  • Att fixa och ta hand om mitt hår.
  • Att göra powerpoints och filmer. Det är jättekul. Kan sitta jättelänge och försöka göra det så snyggt som möjligt osv.
 
 
10 saker jag ogillar:
  • Jag gillar inte att bada/simma.
  • Folk som skryter hela tiden.
  • När man har smink och inte orkar tvätta av det, eller när man glömmer att man har mascara på och gnuggar ögonen.
  • Folk som är över 15 år som skriver dej/mej, vgd, sj, dd osv.
  • Mobbare. Jag förstår inte hur man kan njuta av att förstöra andras liv.
  • Att dansa. Jag är stel som en lyktstolpe och kan verkligen inte dansa, ser ut som en vilsen clown.
  • När man ska sova och det är så tyst att man hör sina hjärtslag. 
  • Att träna. Både tråkigt och jobbigt, haha.
  • Människor som är ofräscha. Smutsiga naglar, flottigt hår och luktar svett. Blä.
  • När jag svär. Hatar det, men försöker sluta.

  0 kommentarer på "Dag 2: 10 saker jag gillar och ogillar."


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria