Tankar kring gymasiet

Har fått många frågor om vad jag ska gå för linje på gymnasiet och jag kan ju säga att jag egentligen inte har någon aning om vad jag vill gå eller vad jag vill bli i framtiden. Men just nu lutar det åt att gå ekonomiprogrammet eller restaurang- och livsmedelsprogrammet. Drömmen är ju att flytta till New York någon gång i livet och arbeta där. Där är det förmodligen enklare att få jobb som servitris eller kock än som t.ex. civilekonom eller advokat. 
Jag kommer nog gå på Väggaskolan här i Karlshamn och imorgon ska jag även på öppet hus där och lyssna på lite information om programmen och se hur skolan är.
 
 

  0 kommentarer på "Tankar kring gymasiet"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria