Helplessly

Ingen skola för min del idag. Varit på sjukhuset och när jag kom hem ikväll har jag suttit ute och ätit grillat. Finns inte särskilt mycket att berätta, men ja.
Ligger och kollar på Glee just nu och ska snart lägga mig och sova. Skola imorgon och är inte taggad överhuvudtaget men vi har sovmorgon och slutar halv tre tror jag, så det blir ingen lång dag som tur väl. :))
 
 Hittade denna låten för någon dag sedan och ja, what can I say, den är jättebra och går på repeat. 

  0 kommentarer på "Helplessly"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria