Igår och idag

Igår vaknade jag sent, vid två ungefär, så jag fick skynda mig att äta och sedan hoppade jag in i duschen och råkade glömma bort tiden (typiskt mig). Fick skynda mig att föna och fixa håret, sminka mig och sätta på mig kläder, för vid fem kommer pappa och skjutsar in mig till stan.
Vi hängde hos Alma en stund innan vi drog iväg till Lindenborg där vi grillade och umgicks med några vänner. Någon timme senare stack vi till ett annat gäng där den "riktiga" grillningen var. Hela kvällen var lyckad tyckte jag och jag var sååå trött när jag kom hem, somnade så fort jag lade mig i sängen.
 
Vaknade rätt så sent idag också. Har suttit utomhus hela dagen och solat, grillat och haft det mysigt. Termometern visade 28.2 grader vilket är helt sjukt. Men det är ju bara bra och att jag har fått färg är ju ännu bättre, haha. 
 
Två bilder från igår har jag att bjuda på :))
 
 

  0 kommentarer på "Igår och idag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria