Jag är kär

Får väl be om ursäkt till den dåliga uppdateringen. Har lite olika anledningar varför den har varit som den varit, men jag ska bli bättre. Har inte hänt något särskilt som ni har missat. Jag har lov och har ingenting planerat. Ätit bananpannkakor för första (och sista) gången och även fått världens största crush på Cameron Dallas och Matthew Espinosa. Alltså... det är helt sjuuuukt. Har suttit sen i fredags och kollat på alla deras vines och bilder. Jag har varit vaken till sent på nätterna och kollat igenom alla deras klipp på youtube. Jag har börjat gråta fem gånger (??!!) och jag vet inte varför, haha. Alltså, det är helt sjukt. Vill så gärna träffa dem och resten av killarna i magcon. Blir så ledsen för jag vet hur liten sannolikheten är att dem kommer till Sverige...
 
Cameron Dallas
Matthew Espinosa!!❤️

  0 kommentarer på "Jag är kär"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria