Långfredag

Eftersom mamma och pappa är i Malmö tills imorgon så är jag och bröderna ensama hemma. Denna dagen har gått väldigt fort, även fast det är långfredag (oj, vad rolig jag är).
Hade egentligen tänkt göra lite skolarbete som hade varit väldigt bra om jag blev färdig med innan skolan börjar igen, men har istället sovit bort halva dagen och kollat på Millenium triologin. 
 
Jag har en sak som jag har planerat och funderat på i några dagar. Jag har dock många saker kvar att fixa, och jag tänker inte berätta ännu vad det är för något. Men jag ser fram emot att jag ska börja med detta och hoppas att det ska bli braaaa :))
 
Snart börjar Let's Dance, ha det bra!
 
Den kända giraff pyjamaströjan har jag gått runt med idag :))

  0 kommentarer på "Långfredag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria