Dåliga dagar

Har inte mått så bra den senaste tiden, mycket som händer just nu.
Har varit hemma från skolan i några dagar och jag har väl legat i sängen i stort sett hela tiden. Idag är det fredag och jag hade tänkt köpa lite gott till ikväll och sedan kolla på någon bra film.
Min dator har gått sönder, så det känns som mitt liv gått under. Haha, seriöst. Spenderar 90% av mitt liv framför den. 
Hur som helst, så ska jag krypa ner i sängen nu och äta min goda mugcake som jag slängde ihop på 5 minuter.




  0 kommentarer på "Dåliga dagar"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria