Mysdag med mamma ♥

Igårkväll hade jag myskväll med lillebror efter en lång dag i skolan. Hade inte sovit mer än drygt två timmar på två dygn, så jag somnade tyvärr under filmen, hehe.
Idag vaknade jag klockan 09:00  tack vare mamma som höll på i köket, så fick inte sova särskilt länge den natten heller.
Trött som jag var gick jag ut på toaletten och duschade av håret, sedan gjorde jag mig iordning och när klockan var 12:30 så åkte jag och mamma in till stan. Vi hade det väldigt mysigt måste jag säga. Shopping och käk på Mc Donald´s (drack älsklingsfrappé, som jag längtat efter den!!).
När vi kom hem så slängde mamma ihop en supergod sallad och jag ändrade design till bloggen.
20:30 åkte jag och mamma in till stan för andra gången, denna gången för bio. Vi kollade på The wolf of wall street och den var tyvärr inte så bra som jag trodde att den skulle vara.
Vi var hemma igen klockan 00:30 och nu ligger jag i sängen nästan två timmar senare och ska snart sova.
 
 Inte min bild.
 
 

  0 kommentarer på "Mysdag med mamma ♥"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria