Förkyld och desperat efter hjälp

Har blivit såååå sjukt förkyld!! Totalt genomförkyld! Hosta, huvudvärk, ont i halsen, feber, genomtäppt och snorig näsa... Kunde inte komma mindre lägligt , har ju så mycket jag måste göra. Idag missade jag ett prov och på torsdag är det nationella, vilket jag bara inte kan missa. 

Ska kolla på Walking Dead nu och tycka lite synd om mig själv. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!


Desperat efter hjälp!! Om det är någon som har tips på hur man blir frisk snabbare eller något mot ont i halsen, så får ni gärna höra av er till mig! Ni skulle verkligen rädda mig då <333

  0 kommentarer på "Förkyld och desperat efter hjälp"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria