Sjuuuuuk

Denna natten har varit hemsk. Jag har inte kunnat sova ett dugg och har legat med huvudvärk och kallsvettats. Somnade iallafall någon gång vid halv sex imorse och vaknade runt nio. Har inte gjort mycket annat än legat i sängen och kollat på serier. Åt tacos till middag och créme brulée till efterrätt (en onsdag??) ja, det var väldigt gott iallafall. Kommer inte kunna gå till skolan imorgon heller, vilket suger, för jag missar jag ett nationellt prov då.
Jaja, ska återgå till mitt TV-tittande nu och hoppas på jag får lite sömn inatt. Godnatt!
 
Lånad bild.

  0 kommentarer på "Sjuuuuuk"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria