Jodå, jag lever (nätt och jämnt)

Har inte varit inne här och skrivit på en månad och det är fortfarande personer som går in och kollar, puss på er haha <33 Det har helt enkelt inte varit en bra månad och jag har varken orkat, känt eller haft tid för att blogga (har egentligen haft massa tid då jag varit hemma under denna tiden..). Det är mycket som har hänt och ja, det har som sagt inte varit en bra månad.
MEN, nu tog jag tag i bloggen och fixade en ny design och sitter här och skriver. Jag har idag varit ute och solat en stund, men blev för varmt så nu ligger jag inne sängen med en näsa som rinner, ett huvud som bultar och en mage som gör ont. Hade ju turen att bli förkyld, precis som jag inte hade illa nog :)) Mamma och pappa är iväg till imorgon så jag och bröderna är ensamma hemma. Insåg precis att det inte finns något intressant att skriva om, så jag ska gå och hämta vattenmelon och fortsätta att kolla på Ghost Whisperer. Har kollat färdigt på tre säsonger under fem dagar, förstår ni vilket liv jag har :-D 
 
 Bild från i fredags då jag och Alma halvt spontant gick ut till Vägga och grillade, vilket var väldigt mysigt. ♥
 

  0 kommentarer på "Jodå, jag lever (nätt och jämnt)"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria