Utklädningsdag

Bilder från utklädningsdagen i skolan som vi hade förra veckan. Förlåt för den dåliga kvalitén, men överförningssladden till kameran är borta så jag fick ta bild med mobilen på bilderna på kameran.
 
Linnéa & Louise // Ida & Adina
Ida, Henny & Johannes // Jakob & Theo
Cassandra // Hannes
Emma, Oliver & Anna // Moa & Ida
Oliver & Leona // Hugo
Sarah & stina // Marielle & jag
 Jag // Jag & Hugo
 Jag // Alma, Moa, Ida, jag & Matilda
 Klass 9D ♥

  0 kommentarer på "Utklädningsdag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria