Söndag

Vid 1 tiden åkte jag, lillebror, mamma och pappa bort till Karlskrona. Vi var inne på lite olika affärer och på vägen hem åt vi på McDonald's. Jag köpte lite nödvändiga saker som jag ska ha i skolan som börjar nu på tisdag. Är inte ett dugg taggad inför skolan, vilket många av mina vänner är, haha. Men visst, det ska väl bli kul att träffa alla vänner som jag inte har sett på hela sommaren. 
Nu under eftermiddagen och kvällen har jag städat rummet, ätit middag, färgat håret, ätit ostkaka och kollat på Teen Wolf. Ska kolla på några avsnitt till innan jag drar mig till sängs. Imorgon blir det en "ta hand om mig själv dag". Känner att jag behöver det, och det blir perfekt nu innan skolan också. ♥
 
 
 

  0 kommentarer på "Söndag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria