ny bloggdesign

Tröttnade på min förra bloggdesign, så jag bestämde mig för att göra en ny! Det tog sin tid, men nu är den äntligen färdig. Eller ja, det är några små saker som jag behöver fixa till och headern är bara tillfällig, för det blev lite strul med storleken på den jag hade tänkt att använda, så jag ska försöka fixa det med. Jag är jättenöjd med den än så länge iallafall! Vad tycker ni? Fick förresten en fråga om jag kunde göra bloggdesigner åt andra, och i framtiden, när jag har lärt mig allting lite bättre, så kan jag definitivt göra det! 

  2 kommentarer på "ny bloggdesign"

Postet av: Josefine Anerland
Enkel men snygg! :)

SV: Jaaa det var supermysigt!
2013-07-14, 21:37:57
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postet av: Sara Ekman
fint :)
2013-07-14, 23:11:20
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria