Ikväll åker jag

Hejsan! Har varit hemma från skolan både igår och idag. Sitter just nu i soffan och kollar på tv, ska snart ta och städa undan lite på mitt rum och sedan ska jag börja med packningen, för ikväll åker jag, Johannes, mamma och pappa till Polen! Vi åker färjan klockan 19:30 från Karlskrona och imorgon går vi upp tidigt för att äta frukost och sedan blir det en heldag i Polen. Vet inte om vi skulle vara i Gdansk eller Gdynia, vi kanske hinner med båda städerna. En massa shopping, mat och annat roligt. Ska ta försöka ta en massa bilder, som kommer upp här på bloggen antigen på torsdag eller fredag. Hoppas ni ha det bra, kram!
 

  0 kommentarer på "Ikväll åker jag"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria