Never wanna know

Nu har det gått en sådär jättelång tid sedan jag bloggade sist, fastän jag då sa att jag skulle börja uppdatera bättre. Tja, det gick ju sådär. Iallafall, så har jag varit hemma från skolan både igår och idag tack vare min migrän. Nu är den dock borta så förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon.
Igår hade jag Twilight-maraton och jag hade glömt bort hur mycket jag älskar de filmerna. Varje gång jag har sett en Twilight film så börjar jag alltid drömma om att bli en vampyr, haha. Det hade ju varit hur coolt som helst (bortsett från att behöva suga blod ur oskyldiga människor). Sedan kommer man på att vampyrer ej finns så där sprack den drömmen. 
Idag har jag gjort amerikanska pannkakor till frukost åt mig och min lillebror. Kollade på Paradise Hotel och fixade ny design till bloggen, som jag blev hyffsat nöjd med. Nu ska jag gå ut med Elliott som sitter vid dörren och väntar på mig. Ha det bra. ♥
 
 

  0 kommentarer på "Never wanna know"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria