Smärta

Har haft ont i magen i flera dagar och igår blev det värre. Haft otroligt ont hela natten och inte kunnat sova. Smärtan har också satt sig ländryggen nu och jag kan inte sitta ner utan att det gör ont. 
Jag har tagit tabletter men inget som funkar. Förkylningen sitter dessutom fortfarande kvar och gör inte saken bättre. 
Det suger att jag missar ännu en dag i skolan, men nu har vi inget speciellt som händer, då det är musikalvecka i två veckor, så vi som inte är med i musikalen ska ha "komma ikapp-veckor" om man kan kalla det för det. Så då får jag i alla fall en chans att ta igen det jag har missat nu när jag har varit hemma.
 
Nu ska jag kolla på The Blacklist och se på de avsnitt som jag har missat. Kram
 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Smärta"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din er basert på

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer: [email protected]





Design laget av Julie Viktoria